Scrisă de către Daris Basarab cartea ”Rugul creației” este o lucrare in memoriam, dedicată celui ce a fost ploieștean (prin adopție), sculptorul Nicolae-Otto Kruch, ”copilul
minune” al Liceului Emanuel Gojdu din Oradea, talentatul student sculptor al34760186-Daris-Basarab-RUGUL-CREAŢIEI-Ediţia-a-II-a-Revăzută-şi-adăugită Institutului De Arte Frumoase din Cluj-Napoca, cel care a devenit peste ani, maestrul de
necontestat al portretului în sculptura românească. Și fiindcă și eu am obținut această carte online mi se pare normal să v-o ofer această lucrare 34760186-Daris-Basarab-RUGUL-CREAŢIEI-Ediţia-a-II-a-Revăzută-şi-adăugită tot așa  🙂 GRATUIT 🙂 cum am găsit-o și eu. Mai menționez că versiunea de față este ediția a II-a revăzută și adăugită, datată 2010. Așa că nu-mi rămâne decât să vă doresc lectură plăcută tuturor !!!