Ca să înţelegi Ploieştiul şi ploieştenii, trebuie să îl înţelegi pe Nichita Stănescu, iar lucrarea „Nichita Stănescu Fenomenul Limbii Poezeşti” îşi propune acest lucru.  nichita-stanescu-fenomenul-limbii-poezestiApărută undeva  în anul 2009 şi crisă de către Prof. Lic. Dr. Gianina Maria-Cristina Picioruş, cartea de față reprezintă Disertația de Master a autoarei, scrisă sub conducerea Prof. Dr. Eugen Negrici, și susţinută în anul 2002. Mai ţin să menţionez că această carte de faţă este proprietatea platformei
Teologie pentru azi şi este o ediţie online gratuită. Ea nu poate fi tipărită şi comercializată fără acordul direct al
Pr. Dr. Dorin Octavian Picioruş. Şi fiindcă şi eu (după o temeinică şi foarte intensă activitate online), am obţinut această foarte valoroasă carte gratuit online, mi se pare normal ca şi eu, la rândul meu să vă ofer, spre bucuria dumneavoastră sufletească, această lucrare NichitaStanescuFenomenulLimbiiPoezesti în format pdf tot  aşa GRATUIT  ❤ cum am obţinut-o şi eu. Aşa că vă doresc tuturor lectură plăcută!!!!!!!!