ŞTIU 😛 o să mă întrebaţi ce caută o carte de proză şi poezii, aici pe blog !?!? Adevărul este că „Daimon din reflex” este o antologie de versuri şi proză a Cenaclului Atitudini, iar cenaclul (şi revista), Atitudini sunt parte a Casei de Cultură I.L. Caragiale a Municipiului Ploieşti. daimon-din-reflex.jpgGelu Nicolae Ionescu, este fondatorul, coordonatorul şi sufletul proiectului Atitudini, aşa că în mod normal şi firesc, tot el este coordonatorul acestei antologii. Apărută în anul 2011 la Editura Prahova „Daimon din reflex” ne oferă, în cele 117 pagini în format 21 X 15  cm, o atractivă, artistică şi acaparatoare lectură. Cartea mi-a fost donată dee acelaşi stimabil  domn Constantin Ilie căruia vreau să-i mulţumesc frumos. În  încheiere nu pot să nu mă laud că ❤ odată ❤ am avut şi eu publicată o poezie în prestigioasa revistă ploieşteană, de cultură, Atitudini !!!

