Cea de-a treia carte, de pe acest blog, cu titlul „STUDII ŞI MATERIALE PRIVITOARE LA TRECUTUL ISTORIC AL JUD. PRAHOVA”, este  de fapt … prima carte din această  serie coordonată de profesorul de istorie, neobositul Nicolae Simache. STUDII SI MATERIALE PRIVITOARE LA TRECUTUL ISTORIC AL JUD 1969Apărută în anul 1969, această lucrare reuşeşte, în cele 232 de pagini să stârnească interesul şi curiozitatea cititorului acesta fiind şi motivul pentru care în anii următori (197 & 1971), această carte a avut  două continuări la fel de interesante. Şi fiindcă şi eu am obţinut această carte online, gratis am zis că este  frumos, ca la rândul meu să vă ofer această lucrare Studii-materiale-privitoare-trecutul-istoric-al-judetului-Prahova-II-1969 tot aşa cum am obţinut-o şi eu, adică ❤ GRATUIT ❤ Aşa că vă doresc tuturor să aveţi o lectură plăcută !!! 🙂

